Inkopen door gemeente
Algemeen
Noordenveld heeft veel enthousiaste ondernemers. Als gemeente kopen wij graag producten, diensten en werken bij lokale ondernemers in. Denk aan bijvoorbeeld pennen, inkoop van huishoudelijke hulp en groenonderhoud. Daarnaast kopen we nog veel meer in. U leest hier hoe onze inkoop verloopt.
Inkoopprocedures
Hoe we de opdracht aanbieden, hangt af van de hoogte van het inkoopbedrag en wat er ingekocht wordt. We maken gebruik van inkoopprocedures:
- Bij inkoop tot €10.000 vragen we 1 ondernemer. We volgen dan een enkelvoudig onderhandse aanbestedingsprocedure
- Als het inkoopbedrag boven de €50.000 (tot aan de Europese drempel) uitkomt, vragen we altijd 3 tot 5 ondernemers. We volgen dan een meervoudig onderhandse aanbestedingsprocedure
- Bij inkopen boven de Europese drempel volgen we de Europese aanbestedingsprocedures
- Als een opdracht boven de Europese aanbestedingsgrens uitkomt, publiceren wij de aanbesteding op TenderNed. Opdrachten onder de Europese aanbestedingsgrens worden gericht uitgevraagd
- We houden rekening met wat de Aanbestedingswet en de Gids Proportionaliteit voorschrijven
Inkoopbeleid
Inkoopvoorwaarden
Doet u als ondernemer of leverancier zaken met de gemeente Noordenveld, dan heeft u te maken met onze inkoopvoorwaarden.
- Voor leveringen en diensten: Algemene inkoopvoorwaarden bij leveringen en diensten 2021 gemeente Noordenveld
- Voor ICT-gerelateerde opdrachten: Inkoopvoorwaarden ICT-opdrachten
- Voor werken: UAV of UAV/GC. Wij werken alleen met aannemers die in het bezit zijn van VCA/VCU
- Klacht bij aanbesteding
Contact
Heeft u vragen over inkoop of aanbestedingen? Bel 088 - 050 88 88 of mail inkoop@noordenveld.nl.
Heeft u belangstelling om leverancier te worden?
Ga naar de Belangstellingsregistratie om uw belangstelling kenbaar te maken.